aylul0 doktorum dün verdi öğlen attım ve sersem gibi oldum başımı kaldıramadım 8 de uyuyakaldım 1 de uyandım doktor gece 2 tane iç dedi diye gece içtim suan iyiyim 8 haftalığım 2 hafta önce başlasaydım keşke ne güzel bir ilacmis sabahtan beri temizlik yapıyorum valla çok rahatım hic bulanmıyor cok mutluyum 2 haftam zehir gibiydi resmen