Doğum hikayelerini hep takip etmeye çalıştım,tecrübesiz olduğum için bugünde kendi doğum hikayemizi yazıyoruz çok şükür🙏🏻37’nci haftada Çatı muanesin de dr kemiğin aşağıda olduğunu ve bebeğin boynuna kordon dolandığını söyledi normal doğum ihtimali %30 dedi ben 38 de tekrar bakalım beklemek istiyorum dedim tekrar bakıldı aynı şeyler yine söylendi.. 38+6 sezaryen yapalım dedi ben 12:12 istedim en azından tarihe karar vereyim dedim eve gidip size haber vericem dedim eve geldim hayır sezaryen günü almıcam oğlum ne zaman isterse o zaman gelsin diyip karar aldım,38+1 akşam 5 gibi duştan sonra ağrım oldu ama ben her zaman ki ağırlar gibi düşündüm markete gitmiştim yoruldum vs dedim akşam yemek yerken taş gibi sertleşmeye başladı Dr aradım doğum yakın sancıları kontrol et duşa gir evde bi kaç saat geçir dedi bir saat duş da bekledim sıcak su çok iyi geldi sancınız gelince mutlaka duşa girin,sonra 10’da hastaneye giriş yaptık sancılar 100 açılma 2 cm normal doğum için yetersiz zaten olasılık düşük zorlamayalım dedi Dr ve sezaryen olma kararı alındı damar yolu açıldığı an’dan itibaren ağlamaya başladım tedbir amaçlı kimseyi almadılar yanıma eşimden başka,tamamen uyutulmak istedim ama ilk anı göremiceğim için vazgeçtim 00:32 sıpacığıma kavuştum 🙏🏻Realist olmak gerekirse normal doğumu çok istedim benim tercihime kalsaydı kesinlikle normal olsun isterdim,ama sonunda kavuşunca doğum ne nasıl oldu unutuyorsunuz.. ilk gün ağrım oldu sürekli ağrı kesici istedim ama ikinci gün kimseye ihtiyacım olmadan gayret edip her ihtiyacımı kendim giderdim erken daha kalkma etme diye söylenildi ama kalkıp evi bile toparladım duş aldım oğlumu yıkadık vs bu arada emzirmek biraz yardım isteyen bir konuymuş doyuyor mu sütüm geliyor mu yetiyor mu vs vs ,şimdi dr kontrolüne gidiyoruz cevaplarımı almaya .. annelik muhteşem bir enerji merak etmeyin korkmayın hepiniz sağlıkla alın bebeklerinizi kucağınıza biz de Happy momun somuna geldik hoşçakalın 🙏🏻☺️