Merhaba arkadaşlar 23+0 oluyorz gece yarısı bugün ayrıntılı ultrasonda 678 gramdık nerdeyse 700 olmuşuz doktor çok Tombik dedi 25. Haftayla uyumluymuş şeker den olabilir mi bu durum bu kadar kılo normal mi bende toplam 6 kılo almışım bebekle birlikte gebelik şekeri nasıl ölçtürülüyor şeker yükleme testiylemi öğrenicez bunu