Merhaba kızlar sağlık ocağında kan verdim 11 gibi az önce baktım e nabızda değer 0 yazıyor. Doktor sonuç yarın çıkar dedi daha önce arkadasım da gebelik için kan vermişti. Benim normal kan tahlilim akşam saatinde çıkmıştı onun ertesi sabah. Bu kadar kısa sürede çıkıyor mu yanlışlık olabilir mi