[silindi] Haftandayım doktor bebeğin beyninde koroid pleksus denilen bi kistten bahsetti. 26. Haftalarda çoğunlukla kaybolur dedi var mı başına gelen çok endişeliyim
Serrax Canım burda çok kişide okudum sonradan kaybolanları falan. Stres yapma kendine Rabbim bebeğine iyilik sağlık versin inşallah. İnş 26 ya gelmeden bir sonraki kontrolünde kaybolmuş olur❤️