Ozlllmb Nstye bağlıyım düzenli kasılmalarım var 8 de geldim hala 2cm açık dua edin ne olur dualariniza ihtiyacım var 🤲🏻🤲🏻🙏🏻
Ozlllmb mervemmn Kdrpkts Sumeyyeyucel Oyavuz Allah razı olsun kızlar 39+0 hafligiz suyum geldiği için doktorlar devamli nst den takıp ediyorlar kalkmaya izin vermiyorlar sancıyı yatarak çekiyorum 😪
istanbul3434 Ozlllmb Allah guc kuvvet versin cabucak yavrunu saglikla kucagina almani diliyorum🙏 annesin sen artik yavrun icin guclu ol, insallah belki de aksam olmadan yavrun kucaginda olacak buna odaklan
Cemrreedemirci Allah yardımcın olsun. Yapabilirsin sakinliğini koru doktoruna ebene güven sık dişini. Yarın bu saatlerde evladınla oynayacaksın inşallah
Kubrasnyrt Ozlllmb benimde yatisim yapildi 2 saat once canim hic acilmam yoktu bende nst ye bagli bekliyorum rabbim yardimcimiz olsun insallah ☺
halitefe Ozlllmb canım Allah yardımcın olsun inşallah bebeğine kavuşacaksın bak sabret inşallah bir avazdada kurtul🤗🤗🤲🤲