Ben büyükçekmece kolan a gidiyorum canım MUNUBE AYDOĞAN çok çokta memnunum muayenesi uzun sürer açıklar üstüne bide sorar kimine soğuk gelir ama değildir herşeye anlık cevap verir telefondan önceden birincideydi sonra oraya geçti. Medilife pek önermem memnun kalanlar var ama filiz mercimek becerikli kötü Ali Sunay kötü Bedia Zeynep Yıldırım vardı randevum olduğunu bile bile kişisel sebebinden ötürü randevuyu iptal etti mecbur başka doktora gittim sorumsuz bı hastane yani sevmiyorum ama memnun kalanlar yazarlar doktorlarını reyapts petek Balkanlı vardı ayrılmış nereide hanım var iyi bı doktor ama gerekli gereksiz çok tahlil istiyo fazla detaya giriyo eşimden kan ksrti istedi ehliyetinde yaziyodu kan kartı olmadan doğuma alamam dedi zamanı gelince bercem var sanırım oda iyi bı doktor reyapta