JaneAusten hikayeniz cok cok cok guzel benim de 24’ten beri bebegim 10 gun onden gidiyor zaten esim normale gore uzun ben hem cok cok uzun hem cok kilolu dogmusum, normal karsiladi doktor ama ileride beni de uyaracak gibi hissediyorum. Bir de ben bu sekilde bebek yeterlibuyudugunde Normal dogum olarak baslatilabilecegini hic okumamistim. Doktorumla 32. Haftadan sonra konusacagim cati uygunluguna ve onun gorusune gore.
Serinkanlilik cok onemli gercekten tavsiyeniz beni etkiledi, benim de esim hic serinkanli degildir ve herseyin dogalindan yanadir ama bana karsi asiri hassastir. Annemse tam tersi tam bir disiplin insani ve canin yansa da yaparsin, edersin diye motive eder. Yillar once cok agir bir ameliyat gecirdigimde doktor yurumemi onerdiginde herkes yat derken annem askeri disiplinle surekli koridora cikarirdi, sonunda doktor uyarmak durumunda kalmisti, fazla da yurutmeyelim diye 😂 o yuzden bu takviye destek kisisi kim olmali beni cok dusunduruyor, esle paylasmak cok guzel ama esim dusup bayilir ya da bana kiyamayip iyice ortami fellendirirse diye cidden endiseleniyorum, ben de anneme yapamadigim nazi ona yapip kendimizi sezaryen odasinda bulmayalim 😄
Bir de benim de korkularim var hem dogum, hem dogum sonrasi bir risk yasamakla ilgili ve sevdiklerimle ilgili (mevcutta ailemde ciddi saglik sorunlari var beni biraz sarsan) , hic dogum oncesi destek aldiniz mi kendi kendinizi mi sakinlestirdiniz?
Allah bebisinizle ailenizle saglikli, musmutlu ve huzurlu gunler versin 🌺