Bulut34 20 haftalık hamileyim hala karnımız çıkmadı. Şuana kadar 6 kilo aldım. 😊 Sizde durumlar nasıl
Kuzucumm Bulut34 15+2 haftaligiz karnim çıktı benimde artik kiyafetlerim sıkmaya başladı ilk gebeliklerde biraz gec cikiyo ama guzel bi tarafi daha var ic karnin genişse bu iyi bisey catlaklarin olmaz 🤗
eylmylk 19+2yim ben de çok olmasa da karnım çıktı biraz 3 kilo aldım o da karnıma gitti bi de göğüslerime😁 ilk gebeliğim
Gizem97 eylmylk göğüs konusunda hiç bir çamaşırım artık olmuyor ne yediysem oraya mı gitti diye düşünmüyor değilim 😂😂
Kuzey61 Bulut34 17+1 2 kilo aldım normalde kilolu değilim karnım çıktı bayağı ilk gebeliğime göre erken çıktı
Bmhkvhpbgh 16+1 haftalığız karnım baya çıktı ilk hamileliğin dede çok erken göbeğim çıkmıştı bundada hemen çıktı 😊
Mahbuss Bulut34 27. Haftadan sonra çıkmaya başlamıştı benim şuan 32 deyiz hala o kadar büyük bir göbek yok 😀
Zeynebbagiss Bulut34 ilk hamileliğimde benimde tam olarak çıkmamıştı belli olmuyordu 7. Aydan sonra daha belli olmaya başladı 2. Gebeliğim 14. Haftamdayım şimdiden hafif karım çıktı ikinci gebeliklerde daha çok çıkıyormuş tabi bünyeden bünyeye de değişiyor 🌸