Busraveminisi1 ilke19- ikisinden de aldım canım doğumum ocakta diye gecelik takımım trendyoldan birol iç giyim pijama takımımı da önden düğmeli uzun kollu tercih ettim biri lcw waikiki diğeri ise yine Trendyol dan hapiness marka
mucizekese ilke19- dogum subat sonu insallah ben 2 gecelik bir pijama götüreceğim hastaneye.. gecelik daha rahat olur diye düşünüyorum
Tugcekkkkk ilke19- sezaryen isen gecelik. Çünkü lastikli bir takım giyinmek zor oluyor. Tavsiyem koyu renk alman çünkü kanama vs oluyor belli oluyor hemen
minikoglumm ilke19- lohusa kıyafeti al pijamimi yoksa elbisemi oda senin kendi rahatlığına bağlı ikisinede emzirme bölümü var