Happybsrn hmm yalnız verdikleri iğne 750 TL falan. 6 günlük falan kullanım. rapor cikarttirinca 250 ye düşüyor. Özelde varmı bilmiyorum ama. Neyse şimdi sizin kafanızı karıştırmayım. İnslalah Allah herkese.nasip etsin ya cidden bende 2 senedir bekliyorum. Evet yolun başındayız daha ama bende çok sıkıldım. Çok istiyorum anne olmayı