bigunanneolucak bence biraz oluruna bakın bedeninize bu kadar dinlemeyin ve psikolojik olarak da bedenimiz bize oyun yapabiliyor ben hiçbir belirti hissetmemiştim gebe kaldığımda ancak onun öncesin her adet dönemimde şiddetli ağrı çekiyordum. Kafaya çok fazla takıyoruz takıyorsunuz bazen oluruna bırakmak gerek biliyorum beklemek zor ancak herkesin aynı belirtisi olmaz buradan ve buradaki yorumlardan ne Ümit alın ne de ümitsizliğe kapılın bol dua edin umarım bizler de çocuk sahibi olabileceğiz ben yakın zamanda kürtaj oldum beklemek zor ancak kafaya takmadan beklemek en güzeli. Hamile kalmadan önce hamile olmayı beklemek zor geliyordu bana hamile kaldıktan ve bebeğimi kaybettikten sonra hamilelik sürecinin daha zor olduğunu gördüm. Ona bir şey olmasın dürtüsünü yaşamamak adına daha az sakin kalın ve sabır dua ile bekleyin. Kendi bedeninizi o kadar çok dinlemeyin psikolojik olarak da vücut tepki veriyor ben hamile olmadığım halde adetim iki üç gün gecikti diye başım döndü midem bulandı ne zaman gebelik testi yaptım negatif çıktı o zaman mide bulantım da kesildi baş dönmem de