Kızlar bu ürünleri gerçekten almalı mıyım kararsızım fikirlerinizi bekliyorum.
1) Beşik dönencesi en az 250 300 TL diğerleri bir şeye benzemiyor peki gerçekten işe yarıyor mu?
2) puset örtüsü (kış bebekleri için gereksiz bence)
3) silikon yemek tabağı ne kadar sağlıklı mesela?
4) emekleme dizliği, bizim emekleme dizliğimiz yoktu ama dizimize bir şey olmadı 😂
5) Babynest ve yanındaki gereksiz şeyler onun yerine reflü yatağı aldım.
Sizin aklınıza gelen neler?