Sumeyyeyucel Kızlar 39+2 yim doğumu başlatmak için adaçayı içen var mı faydası var mı acaba? Yürüyüş, squat yapıyorum. Hurma tüketiyorum. Dr 40+1 de suni ile başlatırız dedi, ben kendi gelsin istiyorum
ecembugra53 Sumeyyeyucel canm doktorunu sinle bende seninle aynı zamanda suni aldım 24 saat cektim gerçekten suni den korkma öyle abartılacak bi tarafı Yok kendi sancımla aynı valla 😊 korkma al suniyi bebeğin kakadını yutar Allah göstermesin bekleme şakın doktorunu dinle suni al
sevara Sumeyyeyucel bende içsem mi diye düşünüyordum. Dün rezene çayı içtim bi bardak belki doğumu tetikler diye bir şey olmadı daha
Sumeyyeyucel ecembugra53 oncesinde acilma var miydi peki 38+4 de muayene olmustum aciklikla ilgili bir sey soylemedi
Sumeyyeyucel ecembugra53 yani aslinda korku icin degil ama dogal yolla gelecekken mudahale edilecek olmasi canimi sıkıyor biraz
Ugurbocegi9876 Sumeyyeyucel yok yok morelini bozma hiç annem 3 çocuğunuda beklemiş normal sancısını 2 kardeşimde kakasını yemiş ölümden son anda dönmüşler şükür bende hemencecik suni almışta ben bekletilmemişim okadar yani suni kötü bişe değil hem farkı yok diyorlar doğal sancılardan
Sumeyyeyucel Ugurbocegi9876 anladım cok tesekkür ederim belki de gelir bebiş daha 39+2 yim ama aklıma takılmıştı😊
Sumeyyeyucel sevara birazdan nst ye gidicem bakalım sancılar var mı. Akşam da adaçayı yapayım diye düşünüyorum
Ugurbocegi9876 Sumeyyeyucel bende 39 1 im 2 haftadır ilişki yürüyüş squat merdiven hurma perine masajı deniyorum nişanda geldi ama açılma sancı yok dün papatya çayı aldım içtim yine devam edicem bakalım evdede temizlenmeyen yer kalmadı iyicede ağırlaştı vücudım bundan sonra pes ediyorım beklicem 6 günü yatarak geçircem sonra doktor ne derse o 😂😂😂
Mmrv00 Ben de içmeyi düşünüyordum ama burdan bir kisi kani sulandirdigini ve dogumda cok kan kaybettiğini yazmis.O yüzden haftaya doktoruma soracagim