Anne_adayi33 Şuan 12+1 günlüğüm. Hamileliğimi öğrendiğimden beri hiç mide bulantım olmadı ama 11. Haftada mide bulantım başladı. Sadece sabahları oluyor. Açıkçası ilk başlarda olmayıp da şimdi olmasına çok şaşırdım. Normal mi sizce?
LETHE Anne_adayi33 ayni senin gibiyim ama ben kan ilacina basladim. Sadece öğleye kadar olan bulanti var. Acaba kan ilacindan mi yoksa hamilelikten mi onu bilmiyorum.
applepie Anne_adayi33 olabiliyor öyle, bir arkadaşım da aynı sizin gibiydi. 12ye kadar yoktu sonra başladı
Zehraaa98 Anne_adayi33 canım benımde bı gider bı gelır bulantım anı anını tutmaz 12+3 üm bende dün cok fazlaydı bugün hıc yok prillam iç olunca zararı yok ama cok yakma kafana
Ferda_ Anne_adayi33 benim de ilk haftalar hiç olmuyordu 11.haftada başladığında doktora sormuştum bu haftalarda dalgalanmalar olabilir demişti.
Meryemkale Anne_adayi33 benimde öyle oldu bir iki hafta sonra kesildi çok şükür şuan mide yanmasıyla savaşıyorum 15+5nhaftalığız🤷♀️👶