15 haftalik hamileyim ilk bebeğim acemiyim hastayken ne yapabilirim boğazım yutkunurken aciyo kulaklarım tıkandı hibi sürekli de hapşırıyorum üşüttüm bunu biliyorum limonlu su içtim portakal suyu içtim c vitamini diye başka ne içebilirim bebeğime zarar olucak diye başka hiçbir şey içmedim tecrübeli anneler yardımcı olurmusunuz
Bim den zencefilli kapsul almistim (Ginger natur zencefili kapsul) tanıdık eczacimiza sordum hamileyken kullanabilirsin gun de 1 defa dedi yinede sizede sormak istedim önerileriniz varsa paylaşırmısınız