Kızlar detaylıya gireceğim ama 22.haftamdayim doktorum bana 24.haftaya kadar mutlaka olmalısın dedi bulunduğum yerde yalnızca bir özel hastanede yapılıyor perinatolog un bakması gerekiyormus ve sıra alınması gerek bende bekliyrm bu haftası doluymuş 24. Haftayi geçersem sknti çıkar mı? Bunu merak ediyrm siz hangi haftalarda detaylıya girdiniz kızlar???