Baturay ben de az önce öyle bir post açtım. Haftamız aynı artık karnım gazdan kabızlıktan taş gibi bebeği bile hissedemiyorum şişkşnlikten. Ne yaptıysam geçmedi dün kontrolüm vardı doktorum osmolak verdi içiyorum ama daha bi faydasını göremedim. Ne kayısısı kaldı ne inciri kaldı denemediğim.