Gördüğüm kadarıyla çok kafana takıyorsun senin geçtiğin yollardan bende geçtim 18 ay hiç bir şey ben tam 4 sene bekledim koskoca 4 sene ne demek biliyor musun etrafımdaki insanlar artık beni kısır yaptı ebelere götürmeye çalıştılar gelen artık bebek yokmu diye sormuyordu direk kür tarifi veriyordu yolda komşular çeviriyordu bebek yapın yeter diye nasılsın bile demiyorlardı korkar oldum insan içine girmeye rabbine sığın ve bekle sabretmek çok önemli bu bir sınav senin sınavın rabbim seni belki sınıyor asla pes etme ve sabır çok önemli benim eşimin halasının 7şer sene arayla oldu çocukları düşün kimisinin 12 yıl sonra oluyor belki tüp bebekle hamile kalıcaksın bütün tedavileri dene bol tevekkül et inan oluyor asla üzülme hatta ben en son üzülmeyi bıraktım evliliğime yöneldim çünki kafamı bozmuştum ve eşimi unuttum bebek bebek nereye kadar evliliğin tadını çıkarmaya naşladığında bir mucize geliyor 💕🤲 ve gerçekten anneliğede hazır hissettiğinde oluyor baba içinde geçerli hazır olduğunuzda olur inşallah stres kötü bir şey