Oncelikle herkese merhaba kızlar dün tetanoz asisi olmak icin gittim hemde tahlil vermemi istedi hastanedeki ebe verdim az once internetten baktim sonuca
Demir düşük çıkmıs serbest demir bağlamam yüksek cıkmıs bu nasil oluyor yasayan ve geciren varmi