Aaa gerçekten çok üzüldüm ben bulantı zamanlarımda ona gözükmüştüm 😥çok iyi ve bilgili bir doktordu.Takibimi o yapamamıştı çünkü görev gereği doğuda öğretmenim onda yapacaktım doğumu hakkımızda hayırlısı olsun kolanda Arzu hanım varmış ona da çok iyi diyorlar ona bir bakın derim ben de artık geldiğimde ona giderim