Gamzeecanlii Bebek ve dogum alışverişinı kaçincı haftada yaptınız ? Biz 28 haftalık olduk. Erken mi acaba alişveriş için ? 😊
Beyza_yzk Gamzeecanlii Ben 29 haftalıkken yaptım canım ama sonra eksikler çıktı falan yine alınacak şeyler oldu yani eksik tam anlamıyla bitmiyor sen kendini ve bütçeni nasıl ayarlıyorsan öyle yap haftana bakma 😊
E-v-A101 Gamzeecanlii biz 31 haftalıktan yaptık Benim Kendi eksiklerim Kaldı onu da bir iki hafta ya alırım 🤰
Eylul58 Gamzeecanlii Erken değil bence 😊 cinsiyet belliyse zaten alınmalı beklemenin bi anlamı yok, dışarı çıkamadığımızdan çoğunu netten sipariş verdim, hem de paraya bi anda yüklenmemiş olursunuz alışverişi aylara bölerek
alininannesiiiii Biz cinsiyetini öğrendiğimiz zaman almaya başladık şuanda 26+4 teyiz kıyafet alışverişi bitti neredeyse büyük şeyler kaldı dolap beşiği arabası falan
Smyrhkn123 Bende 25im bi iki kiyafet aldim dahada bisey almadim su virusten disari bile cikasim yok 🥺
Sb123 Bende 28. Haftadayım şimdilik yenidoğan boyu kıyafetleri ve zıbınlarını aldım şimdiden sonra da 3 ay olanları alıcam ve kendi ihtiyaçlarımı 32 -haftaya kadar bitirmeyi düşünüyorum ne zaman gelcekleri hiç belli olmuyor