Rumeysagnc Bugün itibariyle 2. Trimester olduk bebeğim git gide büyüyor ve heyecanımda aynı şekilde 14. Haftama girdim bulantım geçmese de mutluyum sizler nasılsınız ? 🥰
Eymenkuzusu Rumeysagnc bizde 14-2 olduk cinsiyetimizi öğrendik siz öğrendiniz mi? Bulantılarımda geçiyor artık🙂 Darısı sizin başınıza
hiranurun_annesi Rumeysagnc bende 12+2 yim azalmasi gerektigi yerde bulantim fazlasiyla artti ya normal mi acaba ? Onemli olan meleklerimizin sağlığı tabii ama zorlaniyorum ya ☺
prensesim35 Rumeysagnc biz 3. Trimesterdeyiz bize az kaldı ama dediğin gibi geçmiyor günler ağırlaştım hareketlerim sınırlandı son 60🌸
Eeliff_ Rumeysagnc yaa beraberiz ben de bu gün tam 14 haftalık oldum cinsiyetinizi öğrendiniz mi acaba
Rumeysagnc Eymenkuzusu bizde 11. Haftada öğrenmiştik kızım olcak inş 💕 geçmiyor ya bugün yine birşey yiyemedim 😔
Rumeysagnc hiranurun_annesi bende aynı şekil cnm 11 haftada çok yoktu git gide kötü oluyorum bende anlamdım
drn05 Rumeysagnc 2. Trimester uğurlu geliyor gerçekten. Benimde 15. Haftadan itibaren geçmeye başladı. Umarım sizinde geçer en kısa sürede 🌸
ExcitedMom Rumeysagnc bizde yarın 14 olucaz bulantılarım 10.hafta da bitti şükür haftaya cinsiyet için gidicez sabırsızlanıyor insan çok 😊
hiranurun_annesi Rumeysagnc evet ilaçta kesmemeye basladi inanin tum gun aç aç evde duruyorum hasret kaldim yemek yemeye. Umarim azalmaya baslar da biraz rahatlariz
Eeliff_ Rumeysagnc hayırlı olsun bana da 12 de yüzde doksan dokuz erkek demişti inşaallah benimki de değişmez sağlıkla kucağımıza alalım