TDE Osmolak ilaç kullanıp tuvalete çıkabilen var mı? Dün gece içmeye başladım daha hiç tuvalete gitme belirtisi yok. Çok rahatsız oluyorum artık. İlaç hemen etki ediyor mu yoksa bir iki gün düzenli kullanmam mı lazım?
yasemin333 TDE kuru kayısı tüketin bence bende kabız oluyordum her gün 1-2 tane yiyorum ertesi gün çok rahat oluyorum
TDE Ebruelif72 ay bilmiyorum var ya sıkıntı yapmaya başladı artık ıkınmak da istemiyorum tuvalette dün doktorum verdi gece içtim dediğiniz gibi sadece gaz var başka Bi şey yok🙈sizin nasıl geçti peki ne yaptınız
Ebru555 Benımde bu konuda derdim cok var ceviz cok ıyı arkadaslar bana cok ıyı kaldı aksamdan iki avuc yiyorum sabah iyi oluyo
Mryada Yemekten yarım saat önce içmeniz gerekiyor.Ciddi kabızlık problemim var doktorum fissür çatlağımın büyümemesi için her sabah icmemi önermişti.Tek başına yeterli çözüm malesef degil yürüyüş yapmakta önemli.
Ebruelif72 Aç da tok da denedim ne yesem de fayda etmedi basur da var lavabo resmen işkence. Ama çözüm yok