teacher77 bende öyleydim canım çok tatlıdır ama Doğum sancısı adet sancısına benziyor ama tabi o kadar hafif değil ve o agrı hiç geçmiyor ama Doğumdan korkmanıza gerek yok çünki o an dayanılmayacak bir ağrın oluyor ama ağrın ve bebeğin doğması toplasan 10 dk bile sürmüyor ve sonrasında acılı değil hiç korkmayın sakin olmaya çalışın Doğum anında