Sedaaab bende sleppy ve prima pure aldım iyi gelirse slepyden devam edicem çok fazla kullanan var cevremde hepside memnun. Ayrıca içeriği temiz. Prima pure da deniycem ama prima kullanmak baya külfetli olur pure dısındskilerinde de içeriği temiz değil sanırım. Bez işi biraz bebeğin cildinin hassasiyetine göre değişiyor. Mesela kardeşim molfik kullandı iki tane bez de anında pişik oldu bebeği