10 haftalıkken başladı ağrımaya diş doktum ilk 3 ay çekim yapmak istemiyoruz genelde bebek için dayanabilirsen dayan 2 hafta sonra gel dedi şuan 13+3 deyiz çok ağrım var çektiren varmı 2.trimester de sıkıntı olmuycağını söylediler ama korkuyorum çektiren arkadaşlar bi içimi rahatlatın