Edibaby Arkadaslar merhaba kan değerlerim cok düşükmüş doktor kritik durumdasın haftada bir iğne veriyorum dedi. benim gibi yaşayan var mı neler yapmalıyım neler yemeliyim
Dilbenur-ok12 Benimde çok düşüktü doğumdan sonra kan transferi yaptılar seninki de düzelmezse öyle olur büyük ihtimal
Edibaby Blacdown şuan yanımda değil sonuçlarım ama doktorum bi değerin 500 lerde olması gerekirken sende 110 , kritik durumdasın her haftaya iğne yazıyorum dedi dodex diye bir iğne verdi