Nurse_91 Kızlar Catlatma iğnesinin 18inci gunumdeyim adetime 2 gun var hala olmadim test yaptım negatif çıktı bu durumda olup pozitif olan var mı
Merrvvee Nurse_91 canım adetin geçtikten sonra yap net sonuç alabilirsin ben 1hafta sonra yapmıştım pozitif çıkmıştı 🌼
Merveeee45 Nurse_91 benim 12. Günü test yapsam mı kızlar beklesem mi karar veremedim adetime 3 gün var
Nurse_91 Merrvvee bugün kan testi verdim sağlık ocağında yarin cikacakmis ama evde negatifi görünce umutlarim tükendi😔😔
Merrvvee Nurse_91 erken yaptığın içindir belki biraz daha bekle adetin geçmeden yapma bence 🌼 Allah isteyen herkese nasip etsin
Betulmtn Nurse_91 zaten eğer ki tutmadiysa en geç 18.gun kanama başlar diyor doktorlar. Eğer ki kist falan olmadıysa tabii ki
Nurse_91 Merrvvee yok onlar normal olmuştu Catlatmayi ilk kez denedim sağlık ocağındaki doktor yuzde 99 hamilesindir 18 gun olmus dedi heveslendirdi beni insallah hayallerim yikilmaz
Merveeee45 Nurse_91 kasık agrım var sivilce ve sanki vücut sıcaklığı da var herhalde aklım oyun oynuyor bana 😂 neyse iki gün bekleyeyim bari
Nurse_91 Merveeee45 bende adet olacakmisim gibi ağrıyor kesin oldum diye diye 18inci gün bugun hala olmadim insallahta olmam yaa insallah hamileyimdir