svdmm16 Yakın zamanlı doğum yapan arkadasın var kurumda. Maaşını aldı hep, 37. Haftada iş görmezlik raporu alıp kuruma verdi, sonra sgk dogum yaptıktan belli süre sonra toplu bir para yatırmış 9 10 bin civarı sanıyorum, o parayı gidip geri yatırıyormuşsun maaş aldığımız için. Ben Nüfus Müdürlüğünde calısyrm kaymakamlık içinde, kaymakamlık içindeki Mal müdürlüğüne bağlı vezneye o toplu yatan para iade ediliyormuş, maaşımız hep ödendiği için. Ama ne zaman ödeniyor tam tarih ne bilmiyorum, bu anlattıklarım arkadaşımın yasadıkları, ben 23 artı 3 haftalık hamileyim, bakalım yaşayıp göreceğiz=)