39 +0 haftalık hamileyim gece aniden giren kasık ağrısı ile bel ağrısı yaşadım bir saatte 6 kez filan aralıklarla sancılarım oldu . Acaba doğum sancıları bu şekilde mi başlıyor . Belden ve alt bölgemden ani kramplar girdi . Karnımın ortasında toplanıp sertleşiyor çok canımı yakıyor normal mi