Susam canım normal dogumsa bayan doktorlarda giriyor ama eger sezeryansa kenan bey var o yapıyo sezeryanları hep bide kenan bey heö kadın dogumcu hemde baş hekim dogum parasını kişden kişiye farklı söylüyorlar. Ben o yüzden başarı ın ileriaindeki avrasyaya gidiyorum ilknur inegöl doktorum cok iyi bide dogum 1500 tl . Başarıda normal doguma 1800 diyolar bide muane ücreti 85 tl den başlıyo avrasyada muane 80 tl