Benim de son 68 artık ben yorucu olur diye 23. Haftada yıkayıp ütüledm kaldrdm bugünlerde üzerimde tembellik var hicbisey yapasm gelmiyor normal evi bile temizlemeye Halim kalmıyor aslında mevsimden kaynakli güneşli olsa daha enerjik oluyorm şimdi 35ten sonra da hastene çantası hazrlarm inslalh aksilik olmazsa bir de bişey sorcm depend yerine baby ne lohusa bezi aldm pişman olur muyum merak ediyorum zaten depend de iki üç gün kullanıyorms sonra normal pede geçiliyor fln diye okuyorum forumlardw