Merhaba arkadaşlar, 10+2 deyiz bunun için çok çoook erken olduğunu bilerek yazıyorum:) Hep normal doğumun mucizelerini duyarak büyüdüm ancak birkaç zamandır dikkatimi planlı sezeryan çekiyor. Sebebi de tamamen rahmin eskisine dönmemesi , cinsel isteksizlik vs. Merak ediyorum gerçekten normal doğumda vajina hiç bir zaman doğum öncesi haline dönmüyor mu? Bende çocuğum sağlıklı doğsun diye düşünüyorum ama bir de kendi kadınlığımı da unutmamam gerek ve önce kendim için iyi olanı bulmak istiyorum. Bu konuda fikri olan var mı yardımcı olabilirseniz çok sevinirim