pptya01 Allah hayırlı evlat etsin sana ikisini de🤲🏼🤲🏼kız olsa ne olucak annesi, dalga geçenlere haddini bildirmen lazım😠erkek de evlat kız da evlat ne biçim beyinden yoksun insan görünümlüler var ya dalga geçmek nedir..bi kızım var bugün inşallah öğrenicem 2. Bebeğimin cinsiyetini ..yine kızım olsun çok isterim ablasına yoldaş olsun diye ama asla erkek derse de üzülmem.. Allahın emaneti onlar bize ya ne haddimize beğenmemek😓kimisi iki meyveden de tatmak ister doğal bi durum ama beğenmemek üzülmek dalga geçmek insanlık dışı ezik zihniyetlerin işi👍🏻