Tekrardan merhaba foruma uye degildim yeni oldum ama gunlerdir aklima takilan bi sorunum var 17 haftanin icindeyim ve 2. Gebeligim bebek hareketlerini hic hissetmiyorum bu normalmi? Duz yatiyorum tatli yiyorum elimi karnima koyup sessizce bekliyorum belki hissederim diye ama malesef gercekten hissetmiyorum. Bazen sagimda ve solumda ve alt karnimda biri sadece parmaginin ucuyla dokunup geri cekiyormus gibi bi his oluyor onlarda sanırım bagirsak hareketidir diye dusunuyorum cok endiseleniyorum 2. Gebeligim oldugu icin hastaneye gecen haftalarda gitmistim daha