Tuba-27 canım o kadar haklısın ki kafadan atabilsem keşke inan gece 12 de yatağa giriyorum 3 ya da 4 gibi anca uyuyorum düşünmekten araştırmaktan düşüğüm oldu çok etkilendim ondan, 2 yıllık evliyim herkesin yok mu bebek demesinden, aksi gibi çevremdeki herkesin şuan hamile olmasından ve bana kendilerince akıl vermesinden çok bunalmış durumdayım ilk gebeliğimde 1 yılın sonunda olmuştu zaten o zaman olmazsa olmasın Rabbim vereceği zamanı biliyordur dedim o ay hamile kaldım ama tekrar yapamıyorum onu 😬