Melek_2121 Dayeolmak var cnm gözün aydın henüz çok yeni olduğu için silik çizgi var bi kan tahlili yaptir
12345baby Dayeolmak canım benim allah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah🤲🏻🥰 istersen kan vermek için 2 gün falan bekle çünkü benim düşük çıkmıştı ikinci defa istemişti doktor 2 günde yükselmişti 😊
MKrasnic Dayeolmak https://imgyukle.com/i/YYAWPR https://imgyukle.com/i/YYA2Wc bak benim biri gebelik biri de erken gebelik testiydi canım, adet olacağım günden bir kaç gün sonra yaptırdım. Ben idrar testlerine güvenemedim. Kuzenim bizdeydi o kesin hamilesin demişti inanamamıştım :) bir iki gün bekleyip kan sonuçlarına baktırabilirsin bence. Çünkü şimdi de gitsen değerin az çıkacağı için bir kaç gün sonra yükselişine bakmak için tekrar çağıracak :) hayırlı olsun
Morphi Dayeolmak benim daha silikti bundann Allah’in izniyle hamilesin insallahh guzel haberler alirsinnn 🙏🙏🥰🥰🥰🥰
Dayeolmak Morphi inşallah çok teşekkür ederim allah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
AygyulSina Dayeolmak hayalet bir cizgi goruyor gibiyim bir kac gun sonra tekrar yap hakinizda hayirlisi olsun