ArzuDnmz Bebek çikolatasını ne zaman yaptirmaliyim , ya da almaliyim ? Havalar sıcak fikir verir misiniz ? Sizler ne zaman yaptirdiniz , ne zaman yaptirmayi dusunuyosunuz?
Selinnusta ArzuDnmz ben yaptıralı iki hafta oldu😁 daha doğuma 24 gün var evin en serin yerinde saklıyorum sonuçta doğarsa falam yaptırmadım diye içimde kalır diye yaptırdım
Zambak ArzuDnmz canım ben 37 haftadayım 2 gün önce sipariş verdim 4 güne geliyormuş.instada bebek.çikolatası diye bi sayfa var ordan sipariş verdim.Metal kutuda çikolata bide küçük kolanya hediye ediyorlar 100 tanesini 95₺ aldım
Aliasaff ArzuDnmz buzdolabında saklıyorum evim serin ama yine de dolabımın kapağında duruyor kolonyası da dılardan aldım etrafına mavi tül geçirdim çuval ipleri vardı onunla süsledim küçük şekerler aldık onları da tülle bağladım küçük keseler yaptım bide kokulu Magnet taşlar