Tuba-27 Annesinin_Busesi inşallah rahmetli oğlum 3 aylıktı ben hissediyordum bu bana çekti kızım tembel olacak anası gibi hartal 😊
Annesinin_Busesi Magnolina Olsun hareketli olması iyi birsey biraz dayanacaksın annesi🥰yeter ki saglıklı olsun kii hareket demek iyi demek diyor uzmanlar
Annesinin_Busesi Hmsanne1 Daha erken ama cok güzel duygu ya miniş miniş hareket ediyor en kısa zamanda hissedersin inşallah canım 🤗🤗
mercimeginanne Annesinin_Busesi 2 haftadır böyle bnmki :) arada tekmesini hissedince iyi tamam bu da yeter diyorum artık 😊 bide bnmki 16. Haftada başladı 18. Haftadan beri kıpır kıpırdı
Annesinin_Busesi mercimeginanne Dediğim gibi canım daha hareketleri düzene girmedi ya olur ama doktorla görüş problem yoksa hiç stres yapma değişiyor. Benımde bu haftalarda daha cok kıpır kıpır ama öncesinde daha seyrekti hareketler🤗
Annesinin_Busesi Tuba-27 Allah rahmet eylesin meleğine kuzum 😔o zaman sana cekti annesi 😀benımkı de bana cektı babası hiperaktif gibi çunku 🙉🙉🙉
ikizminikler Annesinin_Busesi yok canım her bebek farklı benimde ikizlerim var 34 olduk benle uyuyup benle uyanıyorlar hiç öyle uyandıracak tekmeleri yok 😂gerçi yerleride daraldı zaten kıpraşabiliyorlar sadece
Annesinin_Busesi ikizminikler Evet canım sanırım öyle. Ooo baya ilerlemişler annesi artık yerleri daraldı tabi ondan öyle ama dürtüklerini hissedersin 🥰🥰🥰
ikizminikler Annesinin_Busesi aynen oynadıklarında karnım şekil değişiyo ama tekme felan değil seğirme gibi 😂
Annesinin_Busesi Kvsr-klm Canım endişelenme bence yakın zamanda hissedersin yanlış hatırlamıyorsam 23 e kadar hissedersin 🙏🏻doktor saglıklı diyorsa içini ferah tut
Annesinin_Busesi ikizminikler Maşallah ikiz daha zor iki can var ama cok güzel bir duygu saglıklı dogsun lar inşallah