Merhaba hanımlar, defalarca farklı başlıklar da açtım ama bizim derdimiz bitmiyor 😒 iki aylık kızım gündüzleri sadece 15er dk uyuyor. Gece de uykuya dalması zaman alıyor. Gündüz emzirip yatırıyorum, sallıyorum uyuyor. Hop 15 dk sonra kalkmış. Uyanıkken de sürekli memede kalmak istiyor. Ben de çok yoruldum artık ne yemek yapabiliyorum ne uyuyabiliyorum 😔