Elmaveannesi Gunaydin kizlar hepinize. Simdi lavaboya gittigimde kilodumda bir damla kan gordum hic oyle sümüksü falan degil biraz koktum nedir bu sizce ? Bide ishal olmusum afedersiniz. Dogum yakin mi dersiniz hafiften kasıklarimda ağrıyor
Cemrenur Elmaveannesi benimde akıntısız sadece kan gelmişti dün doktoruma sordum nisanın gelmiştir dedi ama akıntı olmadan geldi dedim olsun akıntıyla gelmesi şart değil dedi.🥰 38+2yiz bizde
aezgi Elmaveannesi canım benim tecrübem yok ama annem 4 doğum yapmıs birisi o söyledi bana eğer kan geliyorsa doğum baslangıcıdır demektir demişti gene her ihtimale karsı hastaneye git
Elmaveannesi _41sumeyye_ burdan öğrendiğim kadariyla sümüksü yapida kanlı ve baya cok gelmesi lazim diye biliyorum. Sadece 1 damla normal kan benimkisi
_41sumeyye_ Elmaveannesi berlesin ki bir olmazki bekle birazcik bakalm sanci durumun falan nasil varmi
Elmaveannesi _41sumeyye_ bebegim kasıliyor top gibi yukari cikiyor karnim bide kasıklarda var biraz agri
_41sumeyye_ Elmaveannesi dogum basliyodur belki canim bende ishali dogum belirtisi diye biliyorum eger oyleyse sancilarim articaktir zaten dakka takibi yaparsin saglikla kucagina alirsin insallh bizlerede dua et😊
Nazan02 Elmaveannesi ne demek rıca ederım bnce wakitli bi şekılde doktorunuza gdın baksın o zaten dgru olanı yapcaktır
Zeyyno_ _41sumeyye_ Bende dün gece ishalden çok kötü olmuştum byle göbeğime 2defa bi ağrı girdi sancı gibi kendimi lavaboda buldum sanki yediklerim ağzımdan çıkacaktı ama çok afedersiniz yediğim herşeyi geri çıkardm acaba 39haftalığız doğum yaklaştığı için mi byle oldu🤔🙄
Elmaveannesi Cemrenur canim nişan bu kadar az olabilir mi ya topluiğne başı kadar azcik minicik kan 😂
Cemrenur Elmaveannesi gelicek o daha devami kuzum benim de o kadardı sonradan yine az az gördüm iç çamaşırda
_41sumeyye_ Zeyyno_ bilmiyorumkii valla canim bende bekliyorum belirtiler nasil oluyo bi fikrim yok cok fazla sadece ishali duymustum