Tugceery Merhaba anneler covid 19 yuzunden hastanelerde de bazı değişiklikler yapıldı doğum da yanımıza refakatçi alıyorlar mı ? Yada aldıkları refakatçiye covid 19 testi yapiyorlar mi ? Son aylarda doğum yapan anneler yazarsa sevinirim♥️
Gayeninannesiyesim Tugceery Doğurmadim ama doğuma az kaldığı için sordum bir kişi alınıyor refakatçi özelde yapicam gebeye covid testi yapılıyor refakatçiye zorunlu tutulmuyormus
Buketkucuk Tugceery Bende Rabbim nasip ederse eğer şehir hastanesinde doğum yapacağım benimde bildiğim kadarıyla şuan 1 kişi refakatçi alıyorlar🙈
Smeyyesayin Tugceery 1 ay önce doğum yaptım sadece bayan 1 refakatçi alıyoruz dediler ama ben eşimi de aldım annem ve eşim kaldı
Cinarinannesii_ Tugceery sadece 1 kişi diye yatış işlemleri yapılırken imza attırdılar bize ama gece eşim dayanamayip bir iki kere gelmişti bebişi görmeye 😊