Zehram Sezeryan sonrası başınızın neresi ağrıdı tam olarak ve kaç gub sürdü ne yaptınız geçti benim doğum yapalı 20 gün oldu yeni başladı baş ağrısı bana pek sezeryan kaynaklı gibi gelmiyor
Cansuu41 Camim 20 gün geç bir süre belki yeni düzene alışmaya çalışmak yoruyordur seni uyku düzeni hormonlar falan..eminim şu iciyorsundur eğer spinal olduysan sade kahve içmeye çalış vücutta bisey kaldiysada anesteziyle ilgili atarsin
Zehram Cansuu41 canım bende başka nedenledir diye düşünüyorum ama üç gundur hiç geçmedi sürekli Ağrı kesici alıyorum kafayı yiyeceğim artık yok ikinvi çocuk düzenimiz zaten bozuktu yani zor gelmedi emzirmek uykusuz kalmak