Edanurr_ Anne18 benimde ellerim şişti ayaklarım şişti burnum büyümüş geliyor yüzüm sis kendimi beğenmiyorum artık 33 haftalik hamileyim ayakkabım gelmiyor çorapların skiyor hatta 😕
Ecmelbeyza Anne18 ay hep aynı şeyleri yaşıyoruz 🤭🤭🤭daha dün ve bugün farkettim ellerimi yıkarken avucumu sıkamadığımı farkettim bide belli böyle odun gibi dimi 🤣ay valla aklımdaki şeydi tuzlu mu yedik acaba bu aylar böyle demek .
esraaarslan Valla benim de burnum şişti 38+6 yız hala şişmeye devam 😅😅 inmiyo yani , ellerim bu ay şişmeye başladı ondan önce yoktu , vücut ödem yapıyo tuzsuz beslenmek lazım 🤷🏻♀️🌸
Edanurr_ Anne18 az kaldı ama artık zorlanmaya başladık 😔 eskiden yürüyüş yapıyordum 1 aydır hiç yapamiyorum
Asos İlk gebeliğimde bende şişmiştim ayaklarım hobbit ayağı olmuştu.Yürüyüş yapmanın çok faydası var ama malum bu günlerde odadan odaya geçiş yapabiliyoruz.Al ve ayaklarınızı tuzlu suda bekletebilirsiniz.Onun dışında çokda çaresi yok hormonlar sağolsun şişiriyorlar🌷