Ilovemybaby Gebeliğim rahat geçti. 36.hftadayım. Mide bulantısı kusma hiç yaşamadım. Ama şimdi öyle değil. Sanki ilk 3 aydaymışım gibi midem bulanmaya başladı. Yiyecekleerdenn soğumaya başladım. Bunun nedeni ne olabilir , benim gbi olan var mj???
Aloneanqel Ilovemybaby ben varım. 30. Haftadayım ve ağzıma geliyor yediklerim çıkarmak üzere oluyorum hep. Bu haftaya gelene kadar ne bulantı ben istifra hiçbir şey yaşamadım. Biz de de tersi oluyor demek ki anlamadım bende
Sedaimm Ilovemybaby ben de 28.haftadayım, kahvaltı yaparken bir anda mide bulantısı başlıyor bazen de mecbur kusma oluyor. İlk aylarda yaşamamıştım😔
Nurrrrrrg Ilovemybaby benimde ilk aylar çok güzel gidiyodu 30. Haftadan sonra mide yanması bulantı çok fena geldi 34 haftalık oldum hala aynı birşey yemek istemiyorum artık 😔
Ilovemybaby Aloneanqel rahim mideyi sıkıştırıyomuş. Organların yeri değişince insanın yedikleri ağzına geliyor diyolardı ama geceleri mide bulantısı çekeceğimi bilmiyodum hiç 🙄😔
Ilovemybaby Ayseguldt zor oluyo gerçekten. İnsanını iştahı da açık oluyo bu zamanlar. Yemek istiyo ama mide bulantısı.. 😔
Neserr Of of benimde 3 aydır hiç bir sorunum yoktu doktora gitmesem hamile olduğumu anlamam yani 4 aya bi girdim mide bulantılarımı kokulardan iğrenme mi hepsi başladıı
Asos Aynı sıkıntılar bendede mevcut.Hamilelik ilerledikçe mideye olan baskı ,bağırsaklara olan baskı artıyor.Kabız olmanız bile mide bulantısını tetikleyebilir.Az yiyerek çok kendinizi zorlamadan geçirebilirsiniz🌷
Ilovemybaby Asos İştahım baya açılmıştı. Artık çok çok azaltıcam ki geceleri sabahları beni rahatsız etmesin. Bebeği yeteri kadar beslesem yeter zaten fazlası zarar.
ocak2021 Ilovemybaby bende 35. Haftamdayım ve koku hassasiyetim fln geri geldi. Yemek yemekte de çok zorlaniyorum . Ve sabahları da mide bulantım oluyor .
Busrabdullah_123 Ilovemybaby bnde 38 deyim şuan hemen yedim.migdem.bulandi bnde ilk aylarda yasadigumi hatirlmiyirum