Livanur Kızlar çok heyecanlıyım ama kimseylede paylaşamıyorum utanıyorum hastaneye mi gitmem lazım yoksa suyun gelmesini mı beklemem lazım ilk hamileliğim🤧
Betulorn Livanur hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻 ☺️ Kaç haftalıksınız tam olarak 37+5 im bende hiçbir şey yok daha 🙄
Mommy2b Livanur suyun gelmesini bekleyin bu sırada sancılar arasındaki süreyi tutun 🌸 gözünüz aydın rabbim tek avazda kurtulmayı bir an önce kavuşmayı nasip etsin ☺️
Birfincankahve Sancılarınız yoksa henüz gitmenize gerek yok☺️Allah’ım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤
Ozlllmb Seyhann06 benimde sabah geldi ve gece 12 bu yana sancim var suyumun gelmesini bekliyorum sancin mi başladı canım seninde
Livanur Ozlllmb yol sadece nişan geldi sancim yok en iyisi suyu ve sancıyı beklemek galiba hastane uzak git gel olmasın
Sinemm35 Ozlllmb senin sancin düzenli mi kaç dk da bir hatlstane yakinsa 10 dk ya düşünce gitmelisin uzaksa bence git herkesin suyu patlayan ak diye bişey yok doğumda doktor patlatıyor bazen
Ozlllmb Seyhann06 Allahım yardimcimiz olsun inşallah benimde böyle devam ederse sabah bende gideceğim hastaneye
Sehribann Livanur ağrıların ne durumda? Suyun gelmediyse ağrın yoksa hemen gitmebe gerek yok canım. Benim nişan geldiğinde şiddetli ağrılarım olmuştu aynı zamanlarda, o şekilde gitmiştim.