17+4 gebeyim ve bugün akşamdan beri bi karın ağrım var gaz sancısı mıdır bilemiyorum fakat herzamanki bormal ağrılarım gibi değil brnim gibi olan arkadaşlar var mı acaba endişelenmeli miyim? 7 ay önce de 19 haftalıkken düşük yaptım nişanım gelmiş ben bilmiyordum kimse de birşey demedi böyle bişey olduğunu ve sonra suyum geldi ve bebeğimi kaybetmiştim bunu da kaybetmekten korkuyorum açıkcası.. şimdiden destekleriniz için teşekkür ediyorum ❤️