Mavileyla Epidural oldum ama doğumda nefesim daraldı uyuttular. Genel gibi olmuş oldu. Bi gece kalırsın. Ha baktın çok iyisin, gazını filan çıkarttıysan yürümen iyiyse doktora rica wdersin bi sıkıntı görmezse gece de çıkartabilir diye düşünüyorum. Benim çok ağrım olmuştu. O yüzden değil 1 gece 3 gece kalmak istiyorum izin verirlwrse. Ekstra masraf çıkmazsa. Çünkü orda kendimi daha güvende hissediyorım. Yatak olsun hemşireler olsun ağrı kesiciler olsun hemen müdahale ediyolr sonuçta.