38+5 oldum çatı muayenesi için gidecektim, başından beri aynı doktora gidiyordum doktorumdan memnundum hatta burda da birkaç kere tavsiye etmiştim. Bugün randevu almak için aradığımda doktorun hastaneden ayrıldığını başka bir doktordan randevu verebileceklerini söylediler. Şok oldum 😔 doktorumu aradım açmadı mesaj attım oğlu hastaymış uzun süre donemeyecekmis diğer doktora geçiriyorlarmis onun hastalarını… Sağlık hastalık bizim için buna lafım yok da ben aramasam bı haber vermicekler miydi veya dogum başlasa ben doktorum gelcem dedi diye hastaneye gidip neyle karşılaşacaktım.. yani inanılmaz boşlukta hissediyorum çok üzgünüm napacagimi hangi doktora gideceğimi bilmiyorum. Üstüne gittiğim doktor bir kere muayene edip beni bide dogumda görecek yani tüm pozitifligim doğuma karşı akışına birakisim gitti sizce ne yapayım? Denizli de olanlar doktor öneriniz var mı lütfen yardım edin